יום שלישי, 8 באפריל 2008

בחירת הפורום הזר

רציתי לשתף אותכם על חוויתי בבחירת פורום זר כדי להשתתף בו.
קודם כל...
לקח לי כמה זמן לבחור את הפורום המתאים להשתתף בו. לא יודעת למה???
אולי משום שזאת הפעם הראשונה שבה אני אשתתף בפורום כזה, טכנולוגיה זו הייתה מוכרת לי, אבל אף פעם לא השתמשתי בה. כנראה שאם לא היינו מחוייבים לעשות את הדבר, לא עושים אותו בהתנדבות.
בסמסטר הקודם, הייתי לומדת קורס "טכנולוגיות למידה והוראה", באחד הממ"נים היה עלינו לבחור בין מטלה בויקי ומטלה אחרת. משום שהיתה עבודת הויקי בחירה, מעט סטודנטים השתתפו בה.
בטבעי אהבתי את האוכל הרבה, אבל התקשיתי לבחור בפורום הזה כי אני לא כל כך בקיאה בבישול ובמטבח. ורציתי לבחור פורום בנושא שאני בקיאה בו, כי לא אהבתי רק להיעזר באנשים ולא לעזור להם.
למידה עם טכנולוגיות אלו, לפי דעתי, צריכות שיתיפיות ז"א לעזור ולתרום וגם להיעזר.

איך היה תהליך הבחירה אצלכם??? האם התקשיתים כמוני?? או היה קל לכם לבחירה???

תגובה 1:

דני אמר/ה...

שלום לינא,
מזדהה מאד עם תחושותיך בעניין הקשיים במציאת הפורום 'המתאים'.
תוכלי לקרא על כך בבלוג שלי:
http://einatdan.blogspot.com/
כתבתי שם מעט מחשבות אישיות על מימד 'רשות הרבים' בו כולם כותבים על הכל לעייני כולם. וכתבתי שזה מרתיע אותי, מעלה חששות וגם מקרין לי זרות וריחוק...
ואעפ"כ מצאתי אחד שמתאים גם לי!
דני